Smälllllter....

Jag sov mitt i mellan bra och dåligt inatt! Vaknade till första gången klockan 02:54 lyckades somna om rätt snabbt men vaknade till igen klockan 03:43 sen så fick jag sova till 06:00 då var det bara upp och hoppa!
Det var ingen överraskning att det var riktigt grått ute! När jag kom ut var det jätte jätte halt! Jag små halkade till bussen som såklart var försenad! Jag träffade min underbara kollega på bussen! Vad jag har saknat N! Det var så kul att träffa honom och hinna catcha up lite under den lilla stunden till jobbet! Sen så skildes vi åt och jag gick till mitt "nya ställe". Det blev en riktigt intensiv dag men den blev bra iaf så är nöjd! Hade dock möte till 17:00 så det känns nu i kroppen!
Så nu ska jag gosa ner mig i sängen och somna till Tv:n för imorgon är det en ny dag med nya uppgifter!=)
Saknar dej tissetu! men snart så ses vi =)
"Who will catch me when I fall, an angel like you"

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emmie

Hjärtat då! men våren kommer nog med stormsteg nu =D sen heelt plötsligt är det sista april och varmt! puuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback