Röd/Orange nu färg =)

Jahapp då var det måndag igen! Och ingen bebis Gentzel/Lindberg har kommit än, hade hoppats på i lördags när jag va med Emmie;) hehe

Igår så slöade jag hela dagen vilket behövde för gissa vad jag har fått!! Magkatarr igen! Så det blev film för hela slanten och jag såg Disneys nya film "Trassel"! Ojojoj så bra och härlig den var! Det är en av de bättre animerade filmer jag har sett på länge! Riktigt kul så blev väldigt nöjd! I lördags såg jag "I rymden finns inga känslor", vilken klockren film, helt fantastisk på alla olika sätt =)


Idag var det dags igen och idag har det vart en fartfylld dag! Inte en lugn stund, men det har inte gjort nåt för då gick det väldigt fort idag och efter jobbet var det ner på stan och fixa och dona lite sen så var det bara gå till underbara Fia som har öppnat en frisörsalong Upper Cut Studio! Hon kan verkligen mitt hår, så vi gjorde ingen avfärgning bara färgning så blev inte lika ljust som jag brukar ha det. Det gick inte för mitt hår mår så dåligt!! Så nu har vi lagt upp en "hår plan"=) Men blev grymt nöjd som jag brukar bli :D


" If I could change one thing about you, I would choose to change nothing"

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Meeeh bider på håret då???

Typ cam bilder om du inte orkar riktiga, vill ju vara säkert på att jag känner igen dig när jag kommer hem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback