No more words...

Då har helgen passerat alldeles för fort! I fredags blev det mys med Syrran, Sara och Cissi, Camilla mötte upp oss senare! Det blev en bra och härlig fredag!

Igår flög dagen förbi, vaknade super tidigt som vanligt no suprise just nu att jag sover dåligt! Men jag vaknade utvilad och mådde bra men hade en jobbig känsla i kroppen lite allt möjligt ångest, panik och pirr! Jag fördrev dagen med kusin Sara och mysig film! Såg Remember me för en andra gång! Riktigt bra film får en att tänka om! Helt plötsligt var det kväll och jag hade inte hunnit träffa T och säga "hejdå vi ses om 3,5 månad"! Vi mötes upp en sväng och det var roligt! Stackarn va rå nervös för flygningen, men det fixar han nog :) 


Drömde extremt mycket inatt bland annat om att Emmie och Tompa fick en liten söt pojke! Sen drömde jag bara massa bra och härliga drömmar, men som vanligt vaknade jag första gången runt 06:00 men lyckades somna om ett litet tag iaf :D


"Try to enyoj the feeling you have inside and keep the big smile on your face as long as you can"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback