Mys,tvätt och städ dag..

Ja, va kan man säga sov bara 3,5 timme inatt! Kunde inte somna och jag kunde inte sova länge! Vet inte vad som händer men va pigg ändå idag så det får jag vara glad över!=)

Idag så har jag vart med E hela dagen lång och jag hjälpte den söta, underbara höggravida tjej att tvätta, plocka bort julen och städa. Vad gör man inte för de som står en närmast! Det var riktigt mys att få en heldag med henne! Sen är de skönt att hjälpa de som hjälpt en så mycket förr! =) T kom förbi med en present till de blivande föräldrarna, du kan nog gissa vad det var för nåt!! hehe!! Vi åt en god middag och bara hade det bra, sen var det ut i kylan och hem!

På torsdag är det London som gäller! Ja, jag försöker se fram emot resan men det är nåt som tar emot, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är! Men de känns inte bra:/ Men det blir det nog! Har packat resväskan och jag har packat lätt för en gångs skull =)


"Follow that feeling that makes you happy"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback