Hit och dit, överallt!

De senaste två veckorna har jag flängt överallt på jobbet, det är inte många lugna minuter man har haft!
Men idag var det extremt jag sprang verkligen hit och dit och ner och upp! Kände mej så total slut när jag äntligen fick åka hem! Men mitt humör de senaste dagarna har pendlat från tipptopp till helt pladask pankaka! Ena sekunden har jag vart hur glad och lycklig som helst, sen helt plötsligt har jag börjat grina eller blivit jätte sur! Det har verkligen varit en känslomässig berg- och dalbana!


Istället för att åka hem och träna direkt åkte jag till den största syrran och blev bjuden på Pizza vilket var väldigt gott. Passade på att pussa på mina små söta syskonbarn! De är ju bara för udnerbara och roliga! Men oj vad Isa har blivit stor, hon har färgat håret och är nästan lika lång som mej!! Det måste ta ett slut hon får inte växa mer!

När jag äntligen kom hem var det på med träningskläderna och köra igång! Åååå vad det är härligt att träna, tänk att när man inte tränar så undviker man nästan att börja träna igen för man tror att det ska vara så jobbigt! Men när man väl börjar träna igen så blir man så lycklig och pigg =)

"Give your love to the people that deserve it, not to those who don't appreciate it"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback