En underbar dröm...

Jag drömde en sån underbar dröm inatt, jag vaknade till runt fem tiden imorse och då jag ville verkligen inte vakna för jag drömde en så bra dröm och den ville jag inte släppa! Jag lyckades somna om och jag fick drömma vidare i min underbara dröm! Ni vet den där känslan man har när allt är perfekt och den känslan man har när allt är som bäst, det var den känslan jag hade inom mig! När jag väl vaknade till och insåg att allt bara var en dröm så blev jag ärligt talat smått besviken. När jag har tänkt tillbaka på drömmen under dagen så har jag fått ett stort leende på läpparna för jag vet att det finns en liten, liten chans att den kan gå i uppfyllelse =)


Jag åkte till läkaren idag, en väldigt mysko läkare fick jag träffa och Ja han var smått obehaglig med! Och fick jag något bra svar av honom absolut nej! Jag har ingen öroninflamation, bara nästan men ändå inte med vätska i örat och det är irriterrat så det är en blandning av olika saker!! hahaha my luck! 

Imorgon är det en dag närmare till den där dagen som du väntat på och den är här alldelses snart och Ja du kommer få veta snart=)

"In one way or another the truth will come out sooner or later"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback