Det blir ljusare för varje dag

Idag har dagen gått alldeles för fort! Känns som jag knappt hunnit med hälften av det jag skulle hunnit göra idag! Tiden har bara rusat iväg och när man väl har fått en liten stund över så har det dykt upp något annat att göra som är mer lägligt att göra! Ojojoj hur ska man hinna med allt när tiden inte finns!?

Igår lade Noel upp två bilder på mig så jag kunde se dom! =) riktigt härliga bilder blev jätte nöjd, men jag tycker dock att jag ser så konstig ut i ansiktet för tillfället! Dåliga ansiktisdagar just nu! haha!! Ska bli jätte roligt att äntligen ta fler bilder, ser så mycket fram emot det!

Foto: Noel
Nåt som glädjer mig är att de blir ljusare för varje dag och allt känns genast mycket lättare nu! Och allt verkar gå så bra för alla nära och kära och de värmer så mycket inom en. Emmie och Tompa blir snart föräldrar, Emelie lyckas med varje prov och uppsatser och e så galet duktig borta i Polen, det är bara lite av allt det som går bra nu! 

"Anyone can get old, but not all can get wise" 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jättefina bilder :)

Klickade in hos honom och såg den andra också. Frikking breathtaking ögon har du min lilla lutt.

Postat av: fia

Tack min sötaste tissetu=) snart ses vi ska bli Lööövley <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback