Sunny..

Inatt en hemsk natt, jag har skrivit en del att jag sover dåligt just nu och drömmer massa mardrömmar, inatt var en av de värsta nätterna vaknade upp skrämd! Fy f** nu räcker det!!!

Idag var det en riktigt härlig dag, sol som värmer och snön smälter! Jag har vart ute stort sett hela dagen har vart så otroligt skönt! Dock så har det varit små halt på en del ställen.. Så idag har et inte hänt så mycket!

När jag kom hem ställde jag mig och började träna och när jag är mitt i det och är på topp, japp då går maskinen sönder! Blev först sur, men sen tänkte jag varöfr lägga min energi på att bli sur. Så nu ska jag leta verktyg och laga den!


" If try you can both lose or win, but if you don't try you can only lose"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback