Fantasies...

Nu har helgen flygit förbi riktigt fort! Nästan för fort, jag har vart ledig i tre dagar det känns knappt som en! Illa ibland när det går för fort!

I fredags var jag till ishallen och skulle åka lite skridskot men tyvärr blev det inget för min del, men syrran och barnen åkte lite granna! Hade gjort en super vurpa när jag var på väg till syrran, och ja jag blev blå på mitt ben! Och har stört ont i armen just nu men hoppas det går över snart :D Sen åkte vi hem en sväng och efter det möte vi min kusin Jessica på bussen och drog till Annika där vi drack en hel del vin och öl sen gick vi ut en sväng! Wohooo det var jätte kul! En super lyckad kväll!

Igår tog jag det lugnt hela dagen hade sjukt ont i armen och sen va man väl lite små bakis om man säger så! Det blev en bra dag iaf så det var skönt!

Idag var jag till Stockholm en sväng och det var mycket trevligt :D Nu sitter jag och kollar på Solsidan and I lööööv it!


" Who are you to tell me that my fantasies won't come true, just this once " 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback