Det smääällter!

Det har vart en grå men ljus dag idag! Så man kan säga att det har varit en ljusgrå dag idag! Det har smält undan rejält så det är super skönt!

Jag vet bild på håret kommer komma så fort jag intsallerat om webcamen för just nu fungerar den inte som den ska så det går inte! Men imorrn kommer det upp en bild på håret :D

Vad har hänt annars jag ska jobba med en "ny" person och han är inte ny men iaf i tre veckor nu så det blir spännande hur vi ska lösa allt vi har att lösa! Men det kommer nog gå bra känns som det! :D Så idag har vi redan börjat med en massa bra lösningar hit och dit och det är väl de jag har gjort idag!

Nu när jag kom hem slängde jag mig i ett bubbelbad vilket jag verklien behövde för att varva ner och landa! Är total slut sover så dåligt nu för tiden! Drömmer massa oroliga och skrämande drömmar men dom kommernog försvinna så fort du kommer hem ska du se! =)

" To escape from reality for just a while, stop and dream for a few seconds"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback