Alla <3 dag

  1. Juste ska komma ihåg att uppdatera den här med! I fredags var det mys med Emelie på kvällen, oo yes hon är hemma nu ett litet tag and I LOVE IT!!!

    I lördags så var jag först en svöng i Stockholm och träffade farmor som fyllde 83 år, sen var det rally fart hem för at skynda till kusinerna! Jessica och Anders fixade en överrasknings fest för vår udnerbara kära Maria som fyller 30 om några dagar! Det var mysigt och trevligt!

    I söndags var det slöö dag försökte bli frisk från mina röda ögon! Ogillar att vara svullen och röd i ögonen! Så idag måndag var jag till läkren som inte alls visste vad det var men fick nå droppar ifall att det skulle hända nåt!


    Idag är det alla hjärtans dag inte direkt min favvo dag för varför kan inte alla dagar vara fyllda med kärlek och så?! =) Så tycker det är mysko att man ska fira speciellt en dag om året! Menmen det är väl mysogt för de som vill och för det som har någon att fira med! :D

    Själv tar jag tillfället i akt att säga en gång extra idag till de som står mig närmast att det betyder mycket för mig!


    " So what comes next, what is the new chapter about in your life "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback