Rugg och sol

Vilket ruggit väder det vart idag!! Men runt fem så kom solen som meterologerna hade lovat! Finally!!

Somande med Tv:n på igår vaknde runt ett och märkte att den var på, ops! Är seg men pigg och sover stört dåligt! bra kombo där liksom!

Men idag har det rullat på vart en riktigt bra dag med massa leenden och skratt! Det är så skönt att ha kollegor man trivs med väldigt mycket! Och de som får en att le och må bra! Men visst det är svårt att slå Noel, men de jag jobbar med just nu är inte så dumma alls! :)

Ett enormt strot grattis till Erica och Marcuz som idag har fått deraas första barn en liten dotter fick dom :) Vilken lycka! Önsakar dom all lycka i världen!


Idag har det vart en tom dag för mig, har känt mig tom på känslor. Tycker inte om när jag inte kna känna något! jag vet att det är ett enormt bra skydd, men att ha det skyddet är absolut inte det bästa kan jag säga! Jag hoppas det blir en bättre dag imorgon och att jag börjar känna igen!


" I may look okay on the outside, but really I'm broken inside "

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vissa dagar bara finns det inget där, men snart kommer du känna massor igen :)

Haha ikväll önskar jag att jag kände lite mer hopp och lite mindre uppgivenhet ;)

Älskar dig!

Postat av: Kristina

Åh gumman visste inte att du bloggade! Gud va roligt, här skA läsas :)) hur blir det, åker du till USA? Annars måste vi ses snart <3 massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback