Energy...

Åååå så skönt att börja jobba igen! =) Att vara ledig i ca: 10 dagar, det ni! Det tar på krafterna!

Det var så roligt att se alla idag igen! Åååå vad jag tycker om mina kolleger på jobbet! Jag är så glad att efter alla vikarier som har vart att jag tillslut fick Fredde! E så glad att han e kvar resten av terminen! Det e dock synd att "vår" Erik försvinner iväg i X antal veckor! Men han ska få en liten suprise här snart!

Ikväll var jag ute och åt en god, jätte god middag på Plock med Emmie och Emelie! Vilket mys vi hade! Så härligt att vara trion, röd, brun, blond! That's the way we like :)

" Some people take your energy, others give you some, keep the ones that can both give and take some "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback