TISDAG!

Hejhopp!!!
Idag ingen bra dag bara dåliga nyheter!!!! Först fick jag riktigt tuffa nyheter på jobbet, sen när jag kom
hem och skulle koppla av till fotbollen, jadå smsar 3 och berättar att mitt nr e borta!!!
Upp till Gränby nej men vi har gjort nå fel, så de kommer ta några dagar till du får ditt nr igen!!!
NEJNEJNEJ aldrig i livet, ringde kundtjänst = dom sa att de skulle fixa det till imorrn!!!
JÄVLA TISDAG e de idag!

Men jag e alltid positiv eller nåt! Så de här hade väl någon jävligt märklig mening!
Inte för jag förstår vitsen med det! Eller hata 3 helt enkelt!!!

Emmie lade upp biler på fb!!! :D gu så fin du e hjärtegryn!
Emelie bra komentarer på fb :D


Ni gör mej så glad! =) thank you god för er!



Keep on fighting emelie!
// Snake out

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jag kämpar på :)

Även fast jag fick se väldigt lite av fotbollen... jävla streaming ville inte funka mer än 15 min!

Kämpa på själv, hoppas det löser sig med jobbet!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback