Nu e de dax igen :)

Ja, n ue de söndag kväll och man har vart uppe sen sju tack vare att vi ställde om klockorna!
Men va gjorde de när det fanns tecknat på TV:n imorse! =)

Fredag, ja vad hände då? Jo, för min del så var jag först på min underbara systers dotters "fest"
hon har precis fyllt elva och ville att jag och annika skulle vara där istället för mamma och pappa!
Det klart man ställer upp man e ju världens bästa moster fia :) hihi
Hon hade maskerad för bara tjejerna i klassen och hon var den röda drottning från Alice i underlandet :)
Blev riktigt bra:)
Sen var det snabbt hem för de gamla klasskompisarna från gymnasiet skulle komma!
Det blev en lyckad kväll men en lyckad dikt till mig;)

Lördagen tog jag det lugnt, på kvällen så va vi hos Emmie:) Det var jag Erika och Emmie som hade mys kväll lagade tacos och åt glass och såg på bra film :D 
Det kändes bra jag var minst i gänget! hehe både åldersmässigt och storlek!
Jag och dom två gravida tjejerna :) hehe! Dock springer jag för dom när de behöver nåt :P
Men va gör det ?! Ingenting :D

Du har nog sett huu du lyckats bra i skolan!! Heja Tisse Heja!!!:D:D
Du e bäst och vi e så stolta här hemma över dej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback