Höst, rusk och sparkande bebis i magen

Vilken sommar va! jätte fint väder osv men jag har MYCKET svårt att njuta av den, spydde nog större delen och tillbringade andra delen i duschen, njuter faktiskt 1000 gånger mer nu när det är svalt och skönt ute!
Längtar till nästa sommar som man kan njuta av, inte bara av värmen utan att jag kommer att vara mamma då =)
Och Emelie, du kommer vara moster:D

Ett år äldre
Ett år vackrare
och en ca en 4 mån bebis

Sprinklovitch tycker att vi abslout ska komma och hälsa på snart, ta in på någe bra hotell och spendera din lediga tid med oss =) Han är fortfarande överlycklig över din present, den uppskattade han verkligen!

VI längtar efter dig, mycket! Det vart verkligen gråare, kallare och mer höst ruskigt när du åkte.
När vi åkte igenom knivsta med tåget till spat förra lördagen fick jag faktisk tårar i ögonen och insåg att du faktiskt inte var hemma länge!







Kämpa på nu hjärtat vårt, vi är så otroligt stolta över dig!
(bebis skickar en kärleks/lycko spark!)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Herregud ja... tänk hur mycket som kan hända på ett (inte ens det!)

Klappa tillbaka lite på magen till bebben från mig!

I jul blir det kraamkalas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback