2 gången gillt!

Då så får vi se om de går att uppdatera nu då:)
Ja, ni tiden går då fortare och fortare hänger inte med känns det som!
Undra hur snabbt tiden komemr kännas om tjugo år för man säger att tiden går bara fortare och fortare :P haha

Veckan sooo far den har varit ruggig och kall. Men idag
så var det sol och härligt, visst det var kallt men de var sol och den värmde lite lite!
Det har vart en fartfylld dag med massa olika saker på jobbet, känner mej så slut
både rent fysiskt och psykiskt! puh hur ska man klara av allt ibland! Ojoj :P
Men i förmiddags fick jag ett så underbart sms och jag fick faktiskt en liten tår i ögat, men en lycko tår,
och ett stort leende på mina läppar blev det med! Jag insåg ändå trots allt som hänt och är att jag e väldigt lyckligt lottad över olika saker :D Pratade med Emmie och hon mådde bra och dem där två turturduvorna dom hade tvättis! Dom e juh för udnerbara! hihi

Vet att du har plugg kväll ikväll emelie så kämpa på=)
YOU GO GIRL!

Imorrn fredag skönt, slutar tidigt och det e stort plus det med :D wiiii
//SF

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback