Tårta ojaa mera gott.

I fredags fyllde världens absolut bästa numera femåring år nämligen lilla Gabriel:)
Han var så lyrisk och överlycklig över sin dag! Han var nog inte stilla en enda sekund udner tiden jag var där!
Det blev massa tårta och bullar och kakor och det var riktigt gott!
Av mig så fick han en färgpistol och jag kan lova Tisse om du skulle få en sån du skulle bli grymt glad!=)
hehe
Efter jag hade vart där så åkte jag ner med Marcus och Marcello ner till Etage där Marcello skulle spela blev där ett litet tag sen bar det hem för mej=)






Igår så vaknade jag tidigt som vanligt! Jag gick upp och tog en riktigt långlång frukost och bara mööös=)
När jag hade ätit upp så började jag packa ihop mina saker för en promenad till syrran och barnen=)
Vi planerade vår underbara resa till London i januari! ska bli så kul! Hotel dock riktigt klurrigt i London! svårt att veta vad som är bra och inte!
Efter mamma hade åkt hem så knäckte vi vår dricka och började packa godis påsar 35 st till Gabbes kalas!
Sen blev det sällskapsspel och mys hela kvällen och kvällen slutade med Sex and the city 2 och det var inte heller så illa=)



Idag! ja idag så har jag vart på ett stort barnkalas med massa femåringar och endel 3 åringar!
Vart får dom all energi ifrån!? Men det blev ett riktigt lyckat kalas och Gabriel var så glad =)


Vet du nu är det 26 dagar kvar!! Inte för jag håller koll eller så:)
All the love to you!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback