Kyla, tvätta och man skulle ha ett hundliv

Dagen började 07:26 med att jag och tompa försov oss och behövde kasta oss iväg till barnmorskan som vi hade tid hos 07:45, som TUR är så är vårdcentralen bara 3 min bort med cykel så vi hann precis i tid.
Magen växte som den skulle och bebisens hjärta tickade så friskt och starkt =)

Dagen fortsatte med att jag åkte hem och åt frukost den total däcka på soffan i ca 3 timmar tills mamma och kajsa kom och skulle äta lite lunch med mig. Gjorde pyttipanna och den blev kanon god!:D

Dagen fortsatte med tvätt tid kl 13, mamma skulle iväg och hämta mogge the miniman på dagis så jag passade på att låna mysvoven hela dagen, ÄLSKAR denna underbara hund!

Hon sov lite...


Vaknade till i ca 2 min...


oooch somnade om igen....


Somliga har det skönt, eller vad sägs?
Som sagt man skulle ha ett hundliv, bara slappa hela dagarna och inte ha några bekymmer =) bara rulla runt och vänta på nästa som kommer och mjukar på en.

Kajsa är kvar här just nu, du får en vild gissning på vad hon gör just exakt i denna sekund....?
Jo, hon sover ;)

Hoppas allt går bra där borta, vi saknar och tänker på dig hjärtat!

All vår kärlek

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback