Kaalllt..

Igår hann jag inte blogga eller läsa era fina bloggar numera får man säga:)
Jag åt middag så sent som kvart i nio på kvällen, då är frågan varför?
Jo, jag blev så sugen på att se Harry Potter så det gjorde jag igår med syrran,
varför jag gick med henne e för stackars Emmie inte kanske klarar av att sitta stilla i två timmar, men om hon nu kan det så går jag så gärna en gång till:) Den var bra. Jag vill se del två NUNUNU!=)


Jag är fortfarande på strålande humör och jag mår mer än bra=) Svävar fortfarande på moln och det är helt underbart att göra det!

Igår fick jag ett sms av emmie att vi skulle gå ut och äta middag på fredag för jag fyller ju år snart och tycker ju inte om sånt där med att grejsa till min födelsedag! Men att få gå ut och käka är så underbart och jag blev så glad att hon hade bokat bord:D (vart vet jag inte för hon berättar inte). Jag har världens bästa människor i mitt liv!
Är lyckligt lottat måste jag säga!

Idag så var det fart på jobbet som vanligt. Men det har vart galet kallt idag och ett tag trodde jag att jag skulle blåsa bort för det blåste så galet mycket! Burrr.....

Tisse du är grym som fick en 5a!!
Löööv it... keep on fighting :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback