idag är en seg dag...

Idag har det bara slappats på HÖG nivå. Jag, mamma och kajsa har slappat hela dagen...
Dagen började med massa kramar och mys från min älskade sen gick jag upp och såg det VIDRIGA vädret.. kallt, blåsigt och spöregn! Som senare under dagen övergick till snöblask och snöblandat regn. Men men man får göra det bästa av situationen och stanna inne med nära och kära =) Så vi slappade och slötittade tv, mamma och kajsen somnade in gång på gång då passade jag på att städa och diska lite... Tog kort på mina sötnosor.. och kajsa.. ja vad kan man säga?



Ja vad ska man säga? hon lever upp till sitt ryckte som kines =)

Tack tack tack för att du kom hem i helgen Emelie =) behövde verkligen få krama om dig!

me love you loooong time! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Åh alla dessa fina bilder på mig, nästan så en kvinna blir rörd till tårar!

Var underbart att komma hem till er en sväng, fast är lite ledsen att jag inte han ta en nap på soffan. (de andra två får helt enkelt flytta på sig när polacken kommer hem, mitt område vafan)



Om 31 dagar är jag hemma igen och vi ska leka som aldrig förr! Eller Emmie, du får sitta och titta på. Inte så lång tid kvar tills du kläcker då :)



Kärlek (och rätt mycket Särlek...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback