Första på den nya eller nåt.

Söta, rara, udnerbara, snälla Emmie!
Jadu, finner inga ord, du e så snäll och fin som gjorde den så fin ska du veta!=)

Så nu har man en egen hur ska man kunna hålla igång den här då!
Det kommer nog gå bra och nu har ni mer att läsa om inte bara en blogg utan två stycken och det e ju helt enkelt grymt juh=)

Onsdag redan, vart har tiden tagit vägen! Riktigt härlig och bra dag har det vart idag, kallt och härligt ute grymt vackert ute och en otroligt rolig och spännande dag på jobbet =)
Allt blir oftast lättare när det e vackert och fint ute!


Ikväll så hade jag min första skype dejt med Bella som e i USA och lever grymt liv=)
Hon börjar bli upptäckt vilket jag sa till henne flera gånger innan hon drog
och hon sa nejnej och så fnittrade hon ;)
Men jag säger va vad det jag sa Bellis!

Tog en liten bild i smyg...hihi

Skype e min nya grej kommer hänga där flera gånger i veckan så tisse nu kan vi bubbla på som aldrig förr!

Nu e det match ikväll riktigt kul hoppas den e bra!:D

Du e bäst och vet du vad 30 dagar kvar tills du e hemma igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback