Ett leende på läpparna.

Jadu, idag har det vart en intensiv och händelserik dag, det har hänt saker hela tiden,
så fort något har lugnat sig dyker något nytt upp.
Jag har nog suttit i max tio minuter på jobbet idag för det hände så mycket saker hela tiden!
Även fast det har hänt saker hela tiden idag så har jag haft ett leende på läpparna hela dagen lång=)
Jag känner mig så glad och lycklig det är nästan som om jag svvävar på ett stort fluffigt moln!



Imorgon lär det bli en lika intensiv dag som denna men det gör inget om jag har det här underbara
leendet kvar!

Dessutom är det min tidiga dag imorrn så jag slutar tidigt och lilla Gabriel ja han är inte liten längre för han fyller nämligen 5 år imorgon!=)

"The feeling we have is the one thing that make us know that we're still alive,
it doesn't matter if it is a good feeling or a bad."

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback