En super härlig helg

Nu har det hänt mycket därav mitt dåliga bloggande!

Fredag: I fredags visste jag att jag skulle ut och äta med emmie, sussi och det där gänget=) fick sms av emmie under dagen att det var bra om jag var finklädd, så jag passade på att köpa en fin kläning från Indiska
med min systerdotter Isa. Jag och Emmie fixade oss och gjorde oss riktigt piffiga:)
Sen begav vi oss till Sussi och jag var helt ovetande! Men när jag steg in i hallen var det ovanligt
tyst och mörkt. När jag äntligen kom till vardagsrummet fick jag en chock för där var, Tommy, syrran, Linus, Marcus, Marcello, Jake och Nahid! :D blev grymt chockad var det i ungefär en timme! Vi åt och drack gott och senare begav vi oss ner och bowlade! Vi var i olika lag och mitt och Tommys lag var lugnt "bäst":)
En jätte jätte jätte BRA kväll var det verkligen och jag var riktigt lycklig!

Lite Idol...

Fototime=)

Bowling!

Jag försöker... men icke!

Fantastiska vänner!

Vi vinner, Vi vinner eller??


Lördag:
Jag bakade hela dagen till min födelsedag! Riktigt goda bullar blev det men dom blev
dock gigantiska! Vette f** hur jag fick dom så, men bra blev det!
Sen åkte jag och handlade mat och godis till vår Disneykväll:)
Var en hur bra kväll som helst med Emmie och Tommy!

Söndag: Blev jag väckt med frukost och sång på morgonen! Riktigt kul!
Det blev en lugn dag med familjen och släkten:) Så jag tror nu att mina oturs år kring min födelsedag är
på väg att vända för i år så har det inte hänt nåt nu runt min födelsedag:)

Tack alla ni underbara som firade mig på ett eller annat sätt:)
Snart e du hemma!:D <3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback