Bad things never travels alone...

Ja, det e höstlov:) och det är lugnt och skönt på jobbet!
Man hinenr med allt det som man annars inte hinner med vilket är en lättnad.
Sen e jag ledig torsdag och fredag vilket är mer än behövligt just nu!

Vaknade i måndags med en fruktansvärd huvudvärk hade ont i huvudet hela dagen, tills jag somnade, imorse när jag vaknade trode jag att den hade försvunnit.
Men nejnej sån tur har inte jag! Så huvudvärk dag nr 2!
Men nu har den sakta börjat lägga sig!

Det har vart en händelserik höst! Med mycket positiva minnen :D
Men en heldel jobbiga beslut och jobbiga saker har även hänt!
Men jag trodde nu att det skulle lösa sig och att ljusare tider skulle komma,
Men idag kom smällen rejält och hela allt har blivit ostabilt!
Tårarna rann ett tag under dagen och dom ville aldrig ta slut! Helt ofattbart!




Kunde inte förstå vad som hade hänt...
Jag försöker se det från en annan sida och "allt som händer har en mening"
men just nu e de svårt att se det så! Men jag ger aldrig upp för jag vet att det kommer
bli bra:)

Underbara Emmie som alltid finns där vilket du oxå e Tisse! Gav mig några underbara råd, och tröstade mej väldigt bra måste jag säga! Hon kommer bli en GRYM mamma:D
Hon ska jobba en sväng på HM ikväll gu så spännande! hoppas det går bra:)

Saknar dej men tiden rusar förbi och snart e du här igen:D
wiiiiii!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vet du vad lutten? Jag är inte ett dugg orolig för dig, för jag vet att du alltid klarar dig bra :)

Och jättekul med emmie och hm (haha rabaaatt!!)



Älskar er så mycket, snart får jag krama om er igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback