Wohoo Glädjeskutt =)

Emelie FÖRLÅT! Finns inga bra ursäkter om att jag inte har skrivit, har helt enkelt inte hunnit skriva dom senaste dagarna har vart massa sen förra veckan=)
Jobbade förra veckan på skolan men dock på fredagen så var det någon lukt i klassrummet så det gick absolut inte att vara där!!! den fräte sig in i kläderna och håret och alltihopa jätte äckligt!!! blä :( :(
Sen var det helg och här LYSSNA på de här
jag och Emmie vi var ut en sväng på fredagen helt galet!!! Inte varje dag man får vara med om det!
vi drog oss dock tillbaka relativit tidigt men med natt mat!! Haha! =)

Ååå ja Emelie soffan jadu, även fast jag bor bara några få ynka minuter bort så sov jag kvar och soffan får hur många plus som helst :)+++++
Lördagen var en lugn och seeg dag och kväll försökte väcka emmie på natten när vi båda slocknat i soffan om man säger så efter tio minuters försök så skrek hon när jag till slut väkte henne!! Blev jätteskrämd av mej:P haha

Igår så jobbade jag igen och det var så kul så kul jobbar till torsdags vad jag vet och det är riktigt skoj!! wohooo :D Vi såg på New Moon igår dvs, Emmie as taggad och komentarerna hon ger dom e gryma (ska filma nästa gång) mohaha, tompa halvsov men de e helt förståligt! Jag super seg men taggad! Dock så heter de sockersöta paret Tommie och Empa :P haha


Idag så har jag vart i Domkyrkan hela förmiddagen och vart mönsterdektektiv och det var väldigt kul! Många bilder och tankar blev det:P Haha
Jag tände ett ljus för C oxå i kyrkan det var skönt, blir alltid lite små ledsen men glad när jag gör det så det var skönt :)

Imorrn hoppas jag på mera sol och värme! det är udnerbart!!!
Saknar dej tissetu!!! Hejar på dej där borta!!!
<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha nää, vågade/ORKADE ni er ut??? Imponerande =P

Köra en rejäl kväll sen i påsk när jag är hemma ;)

Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback