Vårväder

Emmie Måndag


Till att börja med FÖRLÅÅÅÅT emelie att jag inte skrivit på för många dagar, alla mina ursäkter till dig!
NU är jag äntligen helt frisk, känner mig pigg och glad.




Dom sa på nyheterna att våren är snart här, känner mig dock lite skeptisk när man ser typ 2 m snö på backen och massa minusgrader. Meen man ska vara optemist så upp med hakan och välkommna våren! :D


Har haft massor att göra så fort man vart frisk. Har varit en massa i studion, städat, tvättat, vi har köpt en ny soffa och tv bänk ( dvs emelie, du har en myyycket större säng här hemma nu) Blev jätte nöjd! Världens skönaste soffa, man somnar direkt när man sätter sig!





Vad tycks?
känner din tanke och ser din miiin ( big smile och hell yeah that's how i liiike it)

Nu är det dax att röra sit ut i det vackra vädret och hem till min ljuvliga Syster & systerson

All my love

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Ä-N-T-L-I-G-E-N haha

har ju vart inne flera ggr per dag ju =P



Skönt att höra att du är frisk, och att min sovplats har blivit uppgraderad ;)



Klaga lite på fia nu, hon har inte skrivit på länge!! Btw, något nytt om bröloppet med datum osv?

Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback