Tjohooo sol!


Emmie Onsdag

Äntligen soool! tänk vad lite värmande underbara solstrålar kan göra =) Jag känner mig mycket bättre nu efter 2 dagars konstant säng liggande. Har inte varit ute sen i lördags! så det ska bli sååå skönt att få komma ut idag.
Hade tänkt att komplitera mina inne dagar med en lång promenad med mamma och nakenfisen kajsa i detta fantastiska väder!



Man får nytt hopp av sånt här väder, så skönt!

Det är så mycket som kommer att hända under våren, till att börja med EMELIE kommer hem :D Tjooohooo!
Den musikalen, heela mars kommer det att vara stenhård träning med sång och dans. Allt ska sitta perfekt, varenda ton och steg. Det ska bli så himla kul att få se slutresultatet =) Man kan läsa och beställa biljetter till musikalen på http://ukk.se/Konsert/kalendarium/Changes/. Och den 24 Mars ska vi uppträda på en komferens i Knivsta. Det ska bli skojj, första uppvisningen av delar ur Changes.

Musik för mig är som en solig dag, man blir lycklig, får ny energi och man blir varm i hela kroppen =)



Nä nu ska jag ut!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Vafan, så ska ni uppträda i knivsta och jag är inte hemma??? Livet är inte rättvist... jaja, linus/tompa får helt enkelt filma er premiär =)



Visst är solen kick ass? Blir som en ny människa när den tittar fram.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback