söka jobb

jag säger då det, fy bubblan vad det är pissigt att söka jobb. Har suttit hela halva morgonen nu och letat runt och skickat in mitt cv till bland annat Åhlens och Bauhouse. Hoppas någon nappar på mitt hurtiga CV!

Åh skorpelichious! snart ååå snaaart äro du hemma igen! Du är så förbaskat duktig och är så stolt över dig:D
Snart ska din överfyllda hjärna få tömmas på allt och fyllas med bara massa spårade skrattande pratstunder!
Hoppas du tar med dig det varma vädret hit också, så får vi lite sunshine i vardagen!

Dina " i en annan del av uppsala"  vänner längtar och är fulla av förväntan inför in hemkomst!
Fina är helt till sig. Jag nästan gråter av lycka. Och fia.. ja du en bild säger med än tusen ord...? lycka =)





see you sooooon! veeerryyyy soooon!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Mina uppsalabor, särlek det är säääärlek ;)

Snygg du är i håret emmie!

Ses jättesnart =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback