Snööö kaos igen...

Fia Söndag:
En lugn dag blev det, huvut sprängdes så smått kändes de som till och från men, men jag överlever juh allt som nu vet ;) hihi
Blev smått orolig när jag hörde om Tompas insjuknande men han brukar lyckas överleva såna där saker han med =)

Ny vecka:
Jobbade idag i snö kaoset! Dom ringde idag så idag blev det jobb igen på skolan, riktigt kul att vara tebax efter en veckas lov! Skönt. Dagen i skolan gick ritkigt fort flög förbi. Så då började resan hemåt ida vilket tog en och en halvtimme pga all SNÖ!!! Så smått sur blev jag, men jag gick hem till mamma där nu syster och hennes hela familj har flyttat in för dom har nå mögelskador i deras lägenhet!  Så nu bor dom 5 personer i mammas tvåa, men de kommer nog gå bra hoppas jag! Det är ju bara 4 veckor! Men nu är jag hemma och lugn, blev glad att emmies suprise änligen kom upp och att hon inte har blivit sjuk  och Tompa bättre=)
Nu e de bubbelbad som gäller ett MÅSTE när det e sånt här väder!

Längtar efter värmen!

Tisse tu, snart så kommer värmen till oss alla!! Hejar på dej!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback