Regn & Sol och sånt där som hör våren till :)

Nu var det länge sen igen jag vet!!! Hehe men du fick njuta av jakes fina inlägg :D
Som sagt i torsdags våldgästade vi jacob vilket var mycket mycket roligt!!
Men lilla jag var dock väldigt trött som vi alla var om jag får säga så ;)
Vecokrna flyger förbi och snart e juh söta lilla du hemma!! wohooo! kan knappt bärga oss!
Jobbade igår men tror dock jag skulle vart hemma för inatt har mitt öra dunkat som en basket boll ensam i en stor sal! Nu när jag vaknade på morgonen kunde man knappt känna igen min röst den är hes som jag vet inte vad till och från! haha med min mörka stämma blir det ännu mörkare nu ;)
Men e pigg och allert och känner mej frisk så de e skönt men rösten vill inte vara med! Måste jag nu gå omkring och va tyst!!!!? det kan jag juh inte!!!! haha

Sådär kände jag mej som igår, kan knappt tro att jag e oigg idag förutom rösten!!!

Vi saknar dej här hemma! <3
Lööööv u!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback