Oh vilken solig dag!

Vill inleda ÄNNU en gång FÖÖÖRLÅT emelie meen internet har fuckat upp sig ännu en gång så jag ger upp och går över till snusk fia och lånar hennes! =) man får icke va dum heller:D

1 Sak som jag är upprörd över är vad i hela H-vete, varför vann en sån piss låt på melodifestivalen? hur tänker svenska folket? "åååh en söt tjej med mega panna i converse klinkandes på en trött piss giuttarr (eller hur fasen de stavas, jag är sån där dyslektiker, stavade jag ens det rätt?). Du ser jake jag svär inte:D
Nä jag blir så upprörd! Salem Al Fakir skulle ju vunnit han kan inte bara sjunga han är ju ruskigt het med




eller vad säger du Skorpan...?


Är hemma hos fielutten nu och slappar i hennes soffa =) vi funtar på att gå ut på balkongen snart och få lite sol på oss:D 
Ska försöka lura till mig en glass av fia nu, hehe hon står i köket heelt omedveten av faran av glassmonstret som sakta iakttar sitt byte... mohahah!


Over and out, ceep on fighting Tisse!

peace//the eagle

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du örnen, äre inte du som brukar säga inga sötsaker innan middagen??=P

Hehe ska komma ihåg det till i sommar, du vet när jag ska börja inta alla onyttiga läckerheter igen. Mmmm ni har alltid bra saker hemma haha



Bara 15 veckor kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback