Allmänt pissig dag!

Oh skorpan min! kom hem nu!! vi längtar sönder oss snart =(

Dagen började med att jag hade sovit pissigt och kajsa väckte mig och jag fick absolut INTE somna om.
Så jag tog mig upp till ett piss väder som senare under dagen klarnade upp till en fantastisk vårdag.
Allt har kännts allmänt piss, har varit en tänkar dag i allmänhet om allt och ingenting. Men för att se lite frammåt så bestämde vi att vi måste ha något roligt och spännande att se fram emot, och det har vi! Fina har fest nästa helg vilket ska bli skit kul!

Sen kom vi på den brilljanta idén att vi ska fixa en maskerad med gamla nära och kära =) vad sägs?? och vi kom på en kanon idé på vad vi ska vara, I know you gonna lööööööve it! Jake du med, vad sägs? Fruuuktansvärt hett!


Helt underbart säger jag bara!!!! =)



HAhhaha vi tänkte på dig jake när vi såg denna, fråga oss icke varför!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Ooooooooooh MASKERAAAAD!!!

Precis vad jag vill höra, mera idéer meeeeera!



Haha och ang jaki, det är ju för att han såg ut som en grottmänniska innan vi "fixade till" honom ;)

Btw, dags för en vax igen när jag kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback