Åh emelie!

Förlåt hjärtat mitt för att jag inte har uppdaterat på så länge! Har jobbat och varit sjuk(vilket jag fortfarande är) That's sucks! nått som ändå glädjer mig är att det regnar när jag behöver ligga däckad på soffan, så jag går iaf inte miste om att bli brun =)

Längtar efter dig! Både jag och fia har tröstätit sen du åkte sist så vi har lagt på oss lite, men inte så märkbart!
Eller...?



BEACH 2010 HERE WE COME!!!!!!!

All our love /i verkligen en annan del av uppsala

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Nej, vad menar du? Tycker det mer ser ut som ni kommit i sommarform =)

Jag är också sjuk, superduperförkyld i 30+ grader (kan inte vara inne på mitt rum) och måste tokplugga så kan inte ta mig till vatten eller ligga ute i skuggan =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback