Du gråa svea rike

Emsa dag:

Huvva inge vidare väder idag icke!

Vaknade inatt som vanligt att min andra hälft kommer hem med massor med kärlek. Men inatt vart han förvirrad dock. Lillesyster Ellentin sov kvar här och jag hade tänt massa ljus och gjort det mysigt i vardagsrummet så hon skulle sova som den lilla prinsessan hon är =). Meeen min älskling, så ljusen när han kom hem och oooh så mysigt det såg ut, till sin snooopenhet när han satte sig i soffan brevid min sovande lille att detta icke var jag!

Han kom in i sovrummet med en lite chockad look å sa " det var inte du...? det där var läskigt, hitta en tjej i soffan som inte var du...?" OH mitt hjärta, du är bra söt! är så glad att du är den jag får dela mina dagar, mitt liv med!





Back too today:


Idag ser min dag ut att jag ska ta mig till ICA MAXI (handla), systemet(bira). Sedan bär det av hemmåt och städnignen väntar och förberedelse till mat. Min sångpedagog och hennes sambo(som också är delaktig i musikalen) ska komma på lite härlig middag, spel och melodifestival kväll. Och Lutten kommer över med sitt underbara glada humör så är kvällen gjord!=) Men top of the line denna helg, andra hälften är ledig ikväll!!

Emelie, snart är du hemma igen =) vi ska uppdatera dig dagligen om livet här hemma så du inte missar det minsat! Hittade denna bild, säger bara Lycka!





Tack för igår tjejjer! Så mysigt vi hade, favoriter i repris när Tisse kommer hem!

Peace and out
/the eagle

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha LYCKA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback