REGN!

Fia dag hittills:

Idag är det gårtt och tråkigt! Det har till och med REGNAT!
Jag gillar inte det här vädret därav lite små bitter eller? hehe har ju lovat att inte vara det längre!
Jag e dock lite småskraj syrran e juh iväg och det har vart jordbävning i Chile och tsunami varningar är utfärdade så nu sitter man lite på tå och vill höra från henne! Men allt är nog okej skulle jag tro =)

Idag så är jag hos syster och leker med hennes små råttor (barn) :P
Gu så mycket energi dom har blir helt paff! ojoj
Vi har vart på Willys och köpt lite lördagsgodis såklart som sånt man gjorde när man var liten.
Sorry Emelie men snart har du klarat det!!!
Har suttit och kollat på massa gamla bilder och så hittade jag dom här, tror att det här var den första kvällen jag festade med Emelie =)

En natt för länge sen 2006

Samma kväll sötnosar =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha så små vi var där!

Men du, att det regnar är ju bättre än snö = inte minusgrader. Er vår kanske också är på väg nu :)



Åh tänk i sommar! Massa fina klänningar, värme, höga skor, goda drinkar och bara underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback