Åh snälla vår vår kom

Gårdagen:

Igår var det mycket trevligt(vi saknade dock fia alltför mycket! hoppas huvudvärken gått över nu :( ).
Vi åt gott och drack gott!
Spela guitar hero, WII och lyssnade på musik!


Idag/inatt:

Vaknade efter ca 1 timmes vila och märkte att min raring är magsjuk =( stackare!
så jag har varit uppe hela natten och tagit hand om Tompa. Så har sovit sammanhängande ca 2½ timme sen igår.
Det är ju så hjärtskärande att se den man älskar så orehört må så dårligt! ( så fia och tompa, SKÄRPNING!!)
Fia, så synd att du mådde piss igår! hade ju varit såååå mysigt att ha dig här!


Så jag har tillbringat min dag med att pyssla med tompa, släpade min trötta kropp upp till ICA Tunabackar (fick sällskap av mammsen och kajsen, mkt mysigt!) Handlade skorpor, god ost och apelsin marmelad åt tompa. Kom ihåg när man var liten och man alltid fick det tillsammans med Te när man var sjuk. Oh gud så gott det var!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Skorpor is the shit!

Det är en av de sakerna jag ska tvinga folk att ta med sig när det hälsar på. Mina börjar tyvärr ta slut nu.... hoppas tompa mår bättre och att du slipper bli sjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback