Tooorsdag en dag närmre

Idag var det en härlig dag på jobbet, det var lucia träning halva dagen, sen så var vi ute mycket idag med och det är så skönt att vara det! Dessutom var det min tidiga dag idag så jag slutade tidigt och begav mig till Rusta och köpte en del roliga saker=)

Efter nu ett bra tag ett riktigt bra tag så erkände jag något för mig själv, det känns bra men ändå inte bra! Men Emmie tyckte det var bra och att jag äntligen erkände det så då e det nog bra, får vi hoppas! haha

Idag fick jag ryck jag vet inte om det är pågrund av mitt nya erkänande men jag klädde en julgran i min lilla del av huset! Den blev väldigt fin men insåg att den var för liten för alla mina saker! Men det fungerar ändå! Vet att det är tidigt men måste få lite julkänsla och mys i min del..

<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback