Leee

Måndag, det är många som alltid varenda måndag klagar på att det är måndag och att just denna dag är en av de jobbigaste i veckan! Visst ibland känner jag så med! Men varför ödsla tiden man har till att klaga på att det är en dag som alltid kommer att finnas där varje vecka.Tänk på alla sekunder/minuter man tänker på just den tanken, tänk alla de sekunder/minuter som man förlorar av andra lyckliga och bra tankar som får en att le!

Det finns vissa i livet som ger en den där extra kicken som får en att le extra mycket,
det finns de som får en att känna en lycka som knappt går att beskriva men ni vet nog vilken lycka det är jag talar om=) Det kanske inte är många personer i ens liv som får en att känna just den känslan men de som får en att känna den känslan ska man inte vara snabb att släppa från sitt liv, för det är de personer som betyder mest.

Det leendet och den lycka jag skriver om brukar göra mina måndagar till
väldigt bra dagar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback