Isisisis

Idag var det isigt ute!! Hela förmiddagen åkte vi skridskor! riktigt kul, men kallt och det var verkligen bitande vindar som kom! Men det var härligt ändå det var sol och man fick njuta av ljuset!

Tänk det är mindre än en hel vecka tills vi börjar gå mot ljusare tider, det är helt otroligt bra!

Jag åkte till Gränby en snabbis efter jobbet träffade jag otroligt fin Fina! Tipsade mig och presenter så nu har jag två till Ella! Fick en riktigt glad och härlig känsla av att träffa Fina igen var ju jätte länge sen!=)

Imorgon kommer nyheten om vad som händer till våren! Känns väl inte riktigt bra just nu när jag inte vet vad som kommer hända, jag har dock mina små aningar omvad det är som kommer ske! Så vi får väl se imorgon vad som händer om min dåliga känsla stämmer eller inte! Burrrrr!!


-2
"It's time to see clear. When you do, everything will fall into the right place"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback