-30, 50 år och julruch!

Tiden har inte räckt till denna vecka för att blogga!! Ojoj hur det går! Helgen gick fort, i fredags blev det lugnt va hos syrran en sväng. Sen så gick honiväg på fest men kände att kraften fanns inte till för att göra nå sånt så jag begav mej hem efter jag hade fått en eller faktiskt två helt fantastiska presenter av T! =) Blev grymt glad!! Sen i lördags så var det vinter bröllop! M & T gifte sig och det var så otrligt fint när dom kom med släden till festlokalen!! Så otroligt vackert! Det vart en bra kväll och natt så det var riktigt härligt det med!

En av de bästaste presenterna ever!! Tack
I söndags ja då var det slappar dag! Åkte omkring och hanldade inför jul såklart men annars var det soffan och bara mys hela dagen!

I måndags så jobbade jag på som vanligt, på kvällen åkte jag till läkaren vilket gick bra men de fick inte ut blod ur ena armen så blev stucken två gånger! Så nu har man två fina blåmärken på armarna istället för ett! Menmen det gick så bra så ska inte klaga!
I tisdags var jag hemma från jobbet snuvig och febrig inte kul alls sista dagen och allt! Kände att jag behövde vara där! Men måste lyssna på kroppen ibland! På kvällen blev det mycket bättre och jag var med mina älskade underbara vänner och vi bakade focky roads med massa god saker i! Blev perfekta precis som vi är!

Idag så var det en lång dag på Gränby Centrum med E och magen, sen blev det stan en snabbis där rara blivande pappan möte upp oss! Och vi köpte den där presenten till Tisse som vi gått och tänkt på läänge läänge :D Det var is kalt! Trodde jag skulle bli till is när vi gick hem!! Sen så var det hem till pappa som blev 50 idag en mycket trevlig kväll med god mat och massa gott att dricka! Pappa var så lycklig och glad så då känns det rätt bra!


"The bigger the investment the bigger the return, but you have to be willing to take that chance, and if you take that chance you might lose it all, but the payoff might suprise you"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback