Vår, sol och kebab!

Idag har jag och bunchy haft en kanon dag=) Vi började dagen med en god frulle och ett glatt humör.
Vem är inte glad en dag som denna? varmt och sol!
Vi tog oss ner på stan och började en härlig shopping runda. Vi köpte nya skor (jag fick 3 st av min älskade:D) tompa köpte ett par röda supersnygga skor! Sen vart det 2 t-shirts, en cardigan och ett linne. Sen en härlig matta ut till balkongen!:D massor med grejjor vart det!!

Vi mötte upp mamma och kajsen till lunch och köpte med oss god kebab från favvo stället och gick till en jätte mysig park som låg helt gömd mitt i city:D så himla skönt att sitta i solen i lä och bara njuta av livet!




Kajsa ville ju SJÄLVKLART ha lite kebab hon med, och VEEM kan säga nej till detta ansikte?




Här en ett par av skorna och fick och tompas fina skor! =)





På fredag är det ju självaste VALBORG, är du hemma då hjärtat? miss you soooo =(

All my love to you

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Tyvärr inte =(

Men det ska iaf firas här nere också, så vi kan ju skänka varandra en fylle-tanke!



Är hemma till midsommar dock =D

Vi MÅSTE göra något kul då. En av de bästa högtiderna juuu. Blommor och dans, vad kan man mer önska sig? En kall öl kanske kanske? Eller varför inte tvååååå? Haha fixa det hjärtat!

Postat av: ellentin

ååhh vad mysigt ni haft!

älkar dig systeryster!

älskar dig lite oxå fia:p

Postat av: Fina

Saknar dig underbara söta älskade syster! Jag önskar att jag inte var så förbannat förkyld. Vill inte smitta hela uppsala med dagisbaciller. . . PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback