NU vänder det!

Emelie, jag älskar dig!

NU jäklar vänder det =) jag har fått ett jobb!!!!! så underbart, fantastiskt, ovärkligt bäst!!
Jag ska berätta mera om det sen, jag börjar där på tisdag! =D

Emelie, det är hjärtskärande att vi inte hann säga hejdå =( tänker på dig dagligen min lilla nyponros!
Det var ju sol och helt underbart väder dagen du åkte, men jag tror att det var det för att gud ville ge oss lite ljus nu när du behövde åka igen. Så vi inte ska deppa ihop helt här hemma!

När är du hemma igen?


Foto: Jag


See you soon coockie!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Älskar dig massa också =)

GRATTIS TILL JOBBET!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback