Lilla syster

Detta inlägg ska jag tillägna till mycket speciella personer, mina små systrar,store bror och syster.
Jag ska skriva kortfattat för om jag skulle skriva allt ni betyder för mig så skulle jag behöva sitta i all framtid, i all oändlighet.

Jag har 2 fantastiska små systrar som jag är så glad att jag har!
Hittade Ellens blogg idag, blev faktiskt rörd. Hon är ju helt fantastisk, jag tror inte att hon förstår det själv. Ellentin, min vackra lilla sockerärta! Du är helt enkelk så jälka bäst, hoppas du tar och fattar det. =)

Olivia, känner mig helt ouppmärksam! Du är ju helt fantastisk på att rita/måla/sminka. Hur duktig som hellst! det är sånt du ska berätta ju!! Såg dina bilder med, du är så vacker!

Tänk att ni växte upp till två så underbara, vackra, fantastiska små damer =)







Jag är världens stoltaste stora syster.
Jag vet ju själv hur det är att vara lilla syster, jag hoppas ni vet att jag alltid finns här och kommer alltid att älska er gränslöst! Att ha en storasyster/bror är en sån enorm trygghet, dom har lärt mig mycke ska ni veta=) ( jag kan nog lära er ett å annat hehe...)

Josefine och Linus, jag kan inte beskriva med ord hur mycket ni har betytt/betyder för mig och hur mycket ni har gjort mig till den människan jag är idag.



Josefine
, du har lärt mig att man ska vara sig själv. Att man Alltid ska tro på dig själv och vara stolt över den man är.

Linus, du har lärt mig att Ta ingen skit, var ärlig och stark. Ärlighet varar längst. Att alltid vara där och ställa upp var som hellst och när som hellst.

Ni båda har lärt mig att vara godhjärtad, kärleksfull.




Ni har lärt mig så mycket utan att säga ett ord. Det ni har gjort är att vara er själva, era personligheter avspeglas i mig. Det är det som gör att vara lilla syster och få vara en stora syster så speciellt. Att jag får äran att se upp till er och att man kan bli någon som ni kan se upp till.

Tack för att ni är ni, och att jag får dela mitt liv med er!

NI ÄR BÄST!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback