Födelsedag och massa mys!

Tack alla som kom ihåg min födelsedag och grattade:D Tack för alla fina presenter och mysigt sällskap!

På dagen jobbade jag till kl 15.00, så kom min kära far och hämtade ( oförskämt bra!) sen bar det av hemmåt till familjen =) älskling, mamma,pappa,fina,morgan, svärmor och svärfar, johan och kattis,fialutten var här på fika med massa smörgåstårta och CHOCKLAD tårtor, icke ska de vara 1 utan TVÅÅÅ underbara CHOCKLAD tråtor=) storebror kom seeeeeeeeent och åt tårta men han kom också vilket gjorde mig super glad!


Tack mamma=)

Fix i köket och morgan på golvet röjjandes omkring

pappa körde diskution med johan,kattis och tompa.....

synd att den blev suddig, men oh min gud den var förbannat god!
Tack pappa!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha tur att jag inte var med!

Då hade jag nog behövt bryta reglerna med dom där fina chokladisarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback