Åh vilken härlig dag!

Jag säger bara UNDERBART! Jag, mamma, älskling och lille kajsan var ute på en underbar 2½ timmars prommenad idag i det vackra vår vädret! Vi gick i gammla uppsala och bärby hage, helt underbara områden! där skulle vi lätt vilja skaffa oss ett mysigt hus! Jätte nära stan men ändå i ett lungt kvarter =) 
Jag passade på att ta lite våriga bilder medans vi strosade omkring.





Kajsa passade på att jaga upp en fet stackars ekorre i ett träd




Nu är det bara 1½ vecka kvar till premiären på musikens hus! känns pirrig men sjukt kul!=)
Och på tisdag börjar jag nya jobbet TJOOOHOOOOO!!! onsdag fyller jag år, ååå på lördag ska vi fira mig med lite partaj!

Miss you sugar pie! see you sooon!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Måste vara en ekorre med bra minne om han är fet efter vintern =P Plus att då skadar det inte att bli lite motionerad av kajsa haha

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback